پلن بی معتقد است رالی قیمتی بزرگ بیت کوین در سال 2021 آغاز خواهد شد!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
پلن بی معتقد است رالی قیمتی بزرگ بیت کوین در سال 2021 آغاز خواهد شد!
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:52 | بازدید : 28 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

پلن بی معتقد است رالی قیمتی بزرگ بیت کوین در سال 2021 آغاز خواهد شد!

 

بیت

پلن بی، سازنده ی مدل پیشبینی قیمتی stock-to-flow، معتقد است که کمیابی بیت کوین موجب رشد قیمتی این ارز دیجیتال در سال 2021(1399-1400) می شود. 

او در مصاحبه ی جدیدی با SALT Talks، در مورد رالی قیمتی بزرگ بیت کوین در سال 2021(1400) صحبت کرد. فرضیه ی این تحلیلگر آلمانی این است که قیمت بیت کوین تا قبل از انتهای سال 2021(دی 1400)، به 300,000 دلار می رسد. 

“اگر شما به عملکرد بیت کوین در ده سال گذشته نگاه کنید، می توان دید که اگر این دارایی بتواند با سطوح قیمتی طلا و ملک پیش برود، در نهایت خواهد توانست رشد 10 برابر و یا 20 برابر قیمت فعلی داشته باشد. بنابراین، بیت کوین به خوبی می تواند به سمت 100,000 دلار و بعد از آن به سوی 300,000 دلار تا قبل از تمام شدن سال میلادی بعدی، برسد. این پیشبینی خیلی صعودی به نظر می رسد. این می تواند برای بسیاری از مردم مضحک به نظر برسد اما ما توانسته ایم سه مرتبه قبل از این هم درست پیش بینی کنیم. این یک بازگشت نامتقارن است. سال ها بدون تغییر، چندین سقوط قیمتی و سپس، یک رشد عظیم قیمتی که من فکر می کنم در سال میلادی آینده اتفاق خواهد افتاد”

این نظریه پلن بی مبتنی بر محدود بودن ذخایر بیت کوین می باشد. تعداد کل مشخص بیت کوین ها در جهان و رویداد هالوینگ که تعداد بیت کوین های استخراج شده در هر سال را به نصف می رساند، عواملی بر محدودیت ذخایر بیت کوین می باشند. 

“بیت کوین در ابتدای خلق شدن یعنی در ژانویه2009(دی 1388)، 25 عدد بوده است و بعد از آن ساتوشی ناکاموتو اقدام به استخراج 50 بیت کوین در هر ده دقیقه کرد. این میزان هم اکنون 6.25 بیت کوین در هر 10 دقیقه می باشد و این تقسیم شدن ها تا 100 سال دیگر ادامه می یابد. بنابراین،دیگر بیت کوینی تولید نمی شود و اگر شما می خواهید بیت کوین داشته باشید، باید یا آن را بخرید و یا کسی را قانع کنید تا آن را به شما بدهد.

البته که این مورد بر روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد اما از نظر بنیادی، یکی از اصول، این است که کمیابی یک دارایی، قیمت آن را از دیگر دارایی ها بیشتر می کند. بیت کوین تنها دارایی جهان است که ذخایر آن به شکل واقعی محدود می باشد. شما نمی توانید ذخایر آن را تغییر دهید زیرا که این امر به صورت ریاضیاتی در پروتکل ها ثبت شده است و بسیار یکتاست.”

پلن بی همچنین معتقد است که او یک “ایده آل گرای بیت کوین” می باشد و این امر باعث شده تا او بیت کوین را در همه حال برنده ببیند. 

” من فکر می کنم که بیت کوین در همه حال برنده است. ابهام زیادی وجود دارد که مردم، بیت کوین و دیگر ارز ها را مانند یک محصول و یا شرکت تلقی می کنند. شما می توانید چندین محصول داشته باشید و از میان آن ها برخی برنده شوند و برخی نیز ببازند. شما همچنین می توانید چندین شرکت داشته باشید و با یکدیگر  هم زیستی کنند. این یک راه بسیار منطقی می باشد.

اما به نظر من بیت کوین یک شرکت نیست. بیت کوین یک پروتکل است. شما می توانید یک پرتوکل داشته باشید و این پروتکل، پرتوکل پول است. داشتن چندین پول و ارز، مانند آنچه که امروز داریم، در سال 2020(1399) و سال های آتی منطقی نمی باشد. داشتن یک پرتوکل پولی در جهان، بازدهی بسیار بیشتری دارد. این پرتوکل، بیت کوین است. بسیاری از مردم، من را یک ایده آل گرای بیت کوین می دانند اما من از این عبارت خوشم نمی آید.”

او معتقد است که بیت کوین آماده است تا مانند هر نوآوری در تاریخ، روند صعودی بگیرد اما او از سوی دیگر بیت کوین را در زمینه ی قانون گذاری دولت ها، آسیب پذیر می بیند. 

“بزرگترین ریسک در خصوص بیت کوین، ممنوعیت و یا قانون گذاری آن توسط دولت است. دولت ها همیشه بر ضد بیت کوین بوده اند. همچنین آن ها تلاش کرده اند تا پیشتازی بیت کوین را متوقف کنند. بیت کوین اولین ارز دیجیتال در جهان نبوده است. بیت کوین، چهارمین، پنجمین و حتی ششمین ارز دیجیتال بوده است. تمامی پروژه های قبلی توسط دولت ها نابود شده اند و دلیل آن این بوده است که این سیستم ها یا همتا به همتا نبوده اند و یا سرمایه گذار در آن ها ناشناس نبوده است. ببینید که دولت چه بلایی بر سر پروژه ی Libra شرکت Facebook آورد. بیت کوین به صورت اختصاصی برای این هدف طراحی شده است. 

با این حال، پلن بی معتقد است که قانون گذاران در حال مجبور شدن برای ساده سازی قوانین در این زمینه هستند. دلیل این امر آن است که آن ها نمی توانند جلوی تکنولوژی هایی را بگیرند که در حال ایجاد تغییر مثبت در جهان اند. 

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

منبع: DailyHODL



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 90
:: بازدید ماه : 87
:: بازدید سال : 243
:: بازدید کلی : 1931